Sämre dagar

Har inte skrivit på ett tag och det beror på att jag mest har jobbat, trist på jobbet för min manager är en skit. Chris har sagt upp sig och vi har nya ägare och det har gjort att min manager har blivit en skitstövel som tror att han kan behandla folk hur som helst. jag hatar att bli behandlad som en servitris och har varit nere och fått hemlängtan av värsta slaget. Inget kul att berätta med andra ord. Var ute med Megan igen iaf, Megan o Malin o Stefan o Michelle o drack massa drinkar o gick till jobbet 7 dagen efter. 2 dagar ledigt nu iaf, och imorgon ska vi ägna åt visumskit o lägenhetsansökningar men sen ska Malin o Stefan få träffa Chris på ritkigt iaf, dom ska ju ända skriva brev om att vi är ett "socially accepted couple" om vi gifter oss.

Chris och jag har lagat middag idag och drucki lite vin och nu ska i se film, min tur att välja så det blir Stardust o jag ska försöka att inte somna som ja gjort dom senaste 3 fimlerna.

Ni ser. Bara tråk.

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Vadå bara tråk?! Dricker vin och lagar mat med Chris låter väl hur gött som helst. Bli inte bortskämd nu. Ryck upp dig! Och byt jobb för fan. Kramen!

2011-04-11 @ 19:24:27
Postat av: Anna H

jag håller med jeppe! se till att må bra och njuta av det som faktiskt är bra redan nu! puss!

2011-04-11 @ 22:19:03
Postat av: hanna

Sant. Ja skarper mej!

2011-04-12 @ 04:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0