Båt sökes

Hej Bloggis. Länge sen igen nu, jag vet. Jag har bara fullt upp som vanligt men nu börjar vi komma nånvart. Igår postade vi äntligen den klara ansökan för Chris uppehållstillstånd, o idag har jag skickat iväg något som, om jag har riktig tur, kan bli något väldigt bra när jag kommer hem. Nu när det bara att vänta vänta vänta och hålla varenda tumme. Jag söker tråkiga socckärringjobb också för att jag måste. Akassan gillar mej inte o de hade varit så sjukt härligt att ha pengar när chris landar i Sverige. Pengar o ett boende och mat, haha. Som tur är har jag underbara vänner som välkomnar mej på sin soffa tills det händer – hundra pussar till er för det!

Igår bråkade jag och Chris. Det händer inte ofta så det var fruktansvärt uttröttande och jag var totalt vansinning´och skrek o slängde saker och jag börjar fundera på om aggression replacement training vore nåt för mej för jag vet inte var allt vansinne kom ifrån. Idag är det bra igen dock och jag kommer knappt ihåg vad vi bråkade om, nån skitsak som blev större för att vi båda var trötta o hungriga. Nu är det lite skamset dock, Jag känner för att överraska honom med en båt för att göra det hela lite bättre. Han är nog lika förvånad som jag över detta totala utbrott.

Så nu är bara frågan, var kan jag få tag på en båt lite billigt (15 dlr) och fort?


Kommentarer
Postat av: Anna H

båten har jag ingen aning om, men det här med bråket, alltså vi är ju bara människor och ibland slår det över :) ni har ju säkert mycket saker att tänka på just nu, och då är det lätt att tappa tålamodet <3

2011-08-10 @ 11:18:02
Postat av: RR

håller med föregånge talare! kämpa på nu!! <3 PUSS

2011-08-10 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0