It´s a suicide waiting

Okej nu har jag väntat o väntat o väntat i typ 3 dagar på det där jäkla mailet. Nu får det väl bara komma va? På jobbfronten går det lite framåt iaf, fått ett par mail från folk som vill att ja ska komma på intervjuer. Tråkiga jobb men det lugnar mej lite för då vet jag att jag inte behöver oroa mej lika mycket över pengar när jag kommer hem iaf.
Hem om 8 veckor. Det känns lite overkligt o ja va tvungen att kika lite på google earth för att känna in Göteborg igen, men jag är så pepp så ja kan knappt vänta!
Tills dess tänker jag gå in i semestermode. Inte bry mej om allt skit med jobbet och jag tänker njuta av solen och stranden o poolerna så mycket jag bara kan för snart är jag hemma i den långa kalla vintern igen.
Men OOOHH vad jag längtar!!! JUL med familjen, vinterkvällarmed vännerna - 8 veckor GÅ FORT!
Igår hade jag o Chrisx en riktig australiensk lunch på stranden med fish and chips. De va skitäckligt o ja va rädd för måsarna men havet var vackert och solen brände i nacekn. Imorgon ska jag tillbringa dagen på stranden med Sam (ja, irriterande jobbiga Sam, som tar fram dumHanna). Jag tänker vara snäll o tänka på karman, o vi blir nog ett litet gäng och vi ska grilla o dricka vittvin och det blir nog inte så dumt ändå.

SEMESTER!

Kommentarer
Postat av: RR

Njut nu babe, snart är hösten här o den grymatse hösten 2011 kan bara börja bra, eller hur? :)

2011-08-13 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0