Sista dagen av svensk sommar, sista dagen av australiensk vinter

Okej. Nu har det regnat i ganska många dagar. Igår tog regnet en paus så jag la mig vid poolen och njöt av värmen och brände nosen o pannan men det spelar ingen roll, för nu regnar det igen haha. Läste ut "water for elephants" också, och den var så jättebra att jag aldrig vill se filmen!
Idag var det extra varmt och Chris och jag hann både med en steak-lunch på Envy och en glass innan åskvädret kom. OH! Han tog mej till ett helt nytt glassställe där man kan välja glass och sen vilket godis man vill sen krossar dom liksom ner det i glassen - omygooooood va gott det var! gummibjörnar, ceasarkulor, twix ALLT! muuuuumsss...
Sen gick jag hem och väntade på att socctanten från hisingen skulle ringa och ha intervju. Det skulle hon redan igår men inga signaler kom fram och när jag ringde henne svarade hon inte. Iallafall så skulle hon ringa idag igen. Hon ringde inte och jag börjar tycka att hon är lite tjurig. Jag blir inte så sugen på att ha en tjurig chef. USCH! jag är lite för mycket manána manana för sånt numera, så om hon absolut vill att jag ska ha en intervju med henne så får hon helt enkelt ringa igen, och så får hon gaska upp sej.

Sen skulle jag söka jobb på melbas i surfers paradise men sen kom åskan o ja bestämde mej för att bara maila istället och sätta mej o rita. Egentligen vill jag ju inte ha ett nytt jobb FAST jag vill ju ha pengar OCH det vore förjävla skönt att se Peter Andrews jävla brorsas min när jag säger upp mej, jag är trots allt en fruktansvärt bra inkastare. Jaja. Vi får se. Får jag jobb så är det meningen, får jag inte så får jag väl vara pank då.

Och ni, jag börjar bli redo att komma hem. Idag låg Chris och jag i sängen efter en eftermiddags-nap och sjöng julsånger. Jag kan knappt vänta tills jag får ta med honom till jul på Liseberg och jag längtar till Ohelganatt och ljus och mys med familj och vänner.


Fattar ni hur snart jag kommer hem?

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Det går inte att fatta för det är för coolt.



Log stort när jag läste: "OH!". Jag är sjuk nu men äter upp godis jag fick av Hägga som ser ut som snoppar. Har undvikt dom men fick cravings. På godis ska man väl tillägga. Cravings på godis. Inte på manskön. Jag är trött och yrar. Men ska skriva mail nu!

2011-08-30 @ 19:31:46
Postat av: Anna H

nä, jag fattar det inte Hanna, men när jag förstår lite blir jag överlycklig!!! haha Jeppe, jag visste väl att de skulle smaka till slut ;)

2011-08-30 @ 20:07:17
URL: http://makemydreams.blogg.se/
Postat av: hanna

Hahahahhahaha Jeppe. Jeppeliten du e la bara för go!!! Annapanna - snart snart snaaaaart

2011-08-31 @ 03:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0