Snart....

10 veckor tills jag kommer hem, ska börja ett nytt liv o än så länge har ja inget jobb inget boende o inga pengar! ja borde nog ha lite panik men det har jag inte, jag är glad glad glad! Mamma o jocke ska försöka igen, o den 25 september kommer Henke till mig!! När Henke kommer blir allt kul. Jag ska visa honom poolerna, havet, vi ska gå ut, kanske surfa, semester för han blir semester för mig ooooo vad jag längtar!!!!
Igår åkte vi till IKEA o käkade sveska köttbullar. Jag köpte saltlakrits o knäckebröd och sen brände jag fejjan i solen för ja blir lika förvånad över hur varma dom här vinterdagarna är, och tänker att ja inte behöver solskydd! Idag är vi på biblan o samlar ihop de sista papprena vi behöver för att Chris ska få komma till Sverige. han har lovat att komma innan jul o tills dess hoppas jag att jag har pengar! Jag kommer sakna honom som fan under tiden men samtidigt känns de lite skönt att jag kan få ett par veckor att bara vara med alla kompisar - Anna o jag o Marie o Becka har en hel del att prata om! 
Gaymaskereaden var gay förresten. i dubbel bemärkelse. Jag köpte en snygg mask som ja inte använde o ja o hjärtat drack för mycket shots o stabblade hem lite för tidigt, hahaha men vi var glada ändå!
Hörrni, ni planerar väl ett jävla galej när ja kommer hem va?


Förresten så har jag börjat tänka på engelska. Och slår jag i tån eller så så kommer "for fuck sake" eller "fuckn hell" ur min mun istället för KUK eller Helvete.


PUSS 

Kommentarer
Postat av: Anna H

så himla himla himla himla kul att du kommer snart! jag längtar faktiskt till hösten!!

2011-08-04 @ 20:52:16
Postat av: hanna

jag meeeed!!!

2011-08-08 @ 06:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0