10 is the magic number

Nu mina vänner har det hänt. Den magiska siffran som jag typ aldrig trodde skulle komma. Idag är det 10 dagar tills hjärtat sätter sig på ett plan och reser 34 timmar för att komma till mig.

Igår efter studion gick jag och Anna hem till Agnes för glöggmys, och som alltid när man är med tjejerna blev det hetsätning, dödsflabb och sextalk. Mycket trevligt. Mindre trevligt att det var typ snö/regnstorm på vägen hem och en liten bonus att inga spårvagnar gick så jag och Anna var plaskblöta, kalla och sura och jag hamnade tillslut på hennes soffa.
Fredag på jobbet och jag jobbar dödshårt (som märkes) och efter jobbet ska jag hämta paket, gå en timme på AW med jobbet och sen hem till Jeppe för pizza och idolmys.
Imorrn ska jag handla mina sista julklappar. Lyckades hitta en butik i Haga som säljer Vegemite och eftersom hjärtat är dödsorolig över att va utan detta äckliga stinkande pålägg i Sverige så blir det en fin julklapp.
Tyska plastpappan ska få en rutig fluga.
Och sen ska Anna och jag köra all in på nån sunkig club nånstans o dansa brallorna av oss. Jag tror ifs jag ska ha kjol men ni fattar. Och vips så är helgen över och en ny vecka börjar.

Nästa vecka kan jag säga att "nästa vecka". Fattar ni? Jag fattar inte. Det känns som jag bara hittar på. Att det händer. Så snart.


Tjejernas fina julfötter. O mina raggisar som Zumbafarmor stickat.




Ps. jag ljög inte om NÅT hos Gyn. Så.Jävla.Bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0