Godmorgon

Igår skulle jag och LillDaniel fira jul. Grejen med LillDaniel är att han alltid går all in vilket är grym respekt men brukar sluta med att jag mår lite halvtaskit som idag. Iallafall så dyker den här underbara människan upp med mandariner, glöggmix, pepparkakor, lussebullar, en adventsljusstake till mitt fönster och 2 flaskor starkglögg.
 
Jag fick 2 bra idéer under kvällen.
Bra idé nummer ett:
Spetsa starkglöggen med capmorgan.
Bra idé nummer två:
Drick upp båda flaskorna och sedan utöver det ge sig på flaskan med chokladglögg, som jag fick i födelsedagspresent.

Asbra kväll, ändå. Spillde lite (typ en liter) glögg på mig själv och min vita soffa. Kollade på koreanska musikvideos och lyssnade på MauroScocco.
Baksmällan idag är fan lätt värt det. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0