Jag mytomanen

Jag hade en diskussion med Lenapåjobbet (min nya kompis på jobbet som jag ersatt Fredrik med och som är bättre för hon blir nog inte kär i mej, och hon har nog inget manligt ego plus att hon har en hund som heter Smilla. Jag gillar folk som har hundar som heter så)
Iallafall så pratade vi om våra mytomanska sidor och skrattade gott för fan va vi e roliga.


Typ att jag inte kan ha ett möte på barnmorskemottagningen utan att ljuga. Typ att jag förberedde mig själv hela vägen dit o ba; ja e 27 år ja klarar av att träffa en barnmorska i 15 minuter utan å ljuga.
Typ att jag klarar det skitbra o ba ; jo jag har legat runt nej ja e dålig på att skydda mej jo jag vet att det är dumt osv, tills det är typ 5 minuter kvar o hon ba (på sitt jaesåjävlaförtroligsätt) röker du? O ja ba: ja typ ibland (vilket e sant) O hon ba; men det sa du att du inte gjorde sist. (tacken när man försöker va ärlig att dom ska ta upp ens gamla oförrätter) O ja ba, nää då snusade jag.(sant men ja rökte också) O hon ba: varför då?


.....O där nånstans tänker ja typ men dumma kärring vafan troru? för att ja e beroende fattar du väl, o grupptrycket, plus att ja har orala komplex sedan barndomen läs Freud för fan, fast de säger jag ju inte utan istället säger jag (som inte är egtt dugg sant); men jag håller på att sluta. Jag har köpt såna snus som inte har nikotin och varvar med.

VARFÖR SÄGER JAG DETTA? Jag försöker inte alls sluta o alla mina snus är 100 % nikotiniga. Va? Fattar ni? 27 år och kan fortfarande inte genomleva ett 15 minuters samtal med en barnmorska utan att ljuga. Inte ens att ja ljuger om dom jobbiga grejerna, men tillslut av ren utmattning bara för att ja veeeeet att de inte är bra å röka, för att säga nånting under hela samtalet som ska göra henne nöjd o ja bara vill därifrån fortast möjligt. Och sen sitter hon o ba; spara pengarna du skulle lagt ut på snus o cigaretter o köp nåt fint istället! o ja ba; åååh vilken bra idé! Fast ja egentligen ba; Men shit.

Imorrn är det dags för gyn o cellprov. Detta är min chans att gottgöra förra veckan. Jag.är.27.år.jag.tänker.inte.ljuga.om nåt.

Watch me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0