Jag vill ha allt

Läste ett inlägg av Anydaynow och började helt plötsligt sakna Australien. Vet inte varför men jag är åandrasidan lite känslomässigt instabil just nu.
Jag längtar efter att sitta på balkongen och dricka Sangria och att kunna gå hem mitt i natten utan att frysa. Jag längtar efter proslinsblommor, papegojor och alla mäniskor som bara är trevliga och glada och vänliga. Jag längtar efter att höra vågorna och att köra drivethrough genom bottlehopen. Jag längtar efter KFC, Sizzlers och nätterna som är mörka och varma.
Hade så jävla gärna flyttat dit för alltid
om
det
inte
vore

jävla
långt
bort
från
min
familj.

Önskar jag kunde ta med dom alla, öppna en liten tatueringsstudio och bara ha allt.


Kommentarer
Postat av: Anydaynow

Åh, jag vet. Mitt livs jävla dilemma alltså. :((

2011-12-19 @ 22:22:34
URL: http://enderadagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0