Stackare

Ni vet den där känslan när någon kommit in på kontoret helt oförberett och börjat skrika. Och man blir lite paff men är fortfarande lugn, men efteråt så vet man inte om man "vann". Ni vet, vann, som i att gå ur fighten med sista ordet, irritera och göra argast.
Den känslan sitter jag med just nu.

Fast jag tror att jag ka ha vunnit. Iallafall samlat fulpoäng genom att vara kolugn och säga; men gud, lugna ner dig, och sen när han säger/skriker att han är skitlugn och inte alls är upprörd och höjer almenackan som för att drämma den i min skalle säger jag men shit, du är ju helt röd i ansiktet. fan chilla, jag bryr mig inte.

..Och han rusar ur ur rummet och säger/skriker; aa JAG bryr mej iallafall inte! Bete dig som om du är på jobbet då för fan!







Ett knäckt manligt ego måste vara det värsta som finns.


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Alltså, nu är jag väldigt nyfiken på vad som har hänt med den där Fredrikpåjobbet-snubben egentligen. Kan du inte berätta lite mer ingående..? :D

2011-12-05 @ 19:36:43
URL: http://kallfront.wordpress.com
Postat av: Hanna

men Lindasara! de e ju det ja inte vet!!! Helt stört från ingenstans..

2011-12-05 @ 20:36:59
Postat av: Linda-Sara

Mycket mystiskt!

2011-12-06 @ 13:55:32
URL: http://kallfront.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0