Äntligen december

Igår var en skitkass och asbra dag.

Skitkasst:
Fick inga biljetter till Bruce trots allt försök och fick köpa dom på blocket för dubbla priset och bara hålla tummarna att dom kommer på posten som lovat. PEST.

Asbra:
Gaddade min första riktiga människa o de va asballt. Ja freakade inte, och E lät mig köra på medans hon gick o drack kaffe och jag fegade inte och jag gjorde inte fel och jag blev inte rädd för nålar och blod. Jag var fan rätt bra asså. Inte typ bäst som i att nukanjagbörjataegnakunder men ändå. Jävligt grym.
Träffade Matilda på järntorget äntligen efter alla gånger man sagt att man ska ses som aldrig blir av och det blev skitgörtrevligt, en jättebra kväll.

Idag är en helt ok dag också. 18 dagar kvar tills hjärtat kommer. 18! nu är vi nere på tontalen och jag känner mig stark och lugn och positiv. Och bakis. I helgen rymmer jag till mamma för att sova ut ordentligt, ha kvalitetstid med familjen och äta frukt och grönsaker för jag har nog inte käkat en grön grej på flera veckor typ känns det som.
Slut på meddelande. For now.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att ses igen! Kändes som att allt och inget hänt, skum men trevlig känsla!

2011-12-01 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0