Nya tag

Den här veckan har jag inte fått mycket vettigt gjort alls, bara jobb och sena kvällar med vin o smirnoff på jobbet o Envy. Nästa vecka då jävlar  dock ska jag skärpa mej o då handlar allt om papper.
12 veckor tills ja kommer hem o så mycet ja maste fixa innan!

Igår gick jag och Marie o gjorde vara naglar, första gangen på typ ett år på resande fot o första egogrejen på läääänge!! Nästa söndag har East stor gayfest, shelley, james o jag ska gå o man ska klä ut sig! ja ska va indian, de blir skoj!  
Ikväll e de jobb igen med magdansoö o foömodligen proppfull restaurang. min manager är Peter Andrés storebror. De tycker ja e helfestligt men ingen annan fattar. Pust. Australien e verkligen efter, verkar ha missat hela 90talet eller inte komit dit än. Har varit en del i baren o briljerat också, mina drinkar e grymma o ja nynnar pa nellysången "i like the bartender"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0