Roliga filurer # 2 / DumHanna

Det har börjat en ny servitris i restaurangen. Hon heter Sam och är från Kanada eller northameeeerica som hon hellre säger. Sam är fruktansvärt jobbig. Allting är bättre i Northameeeerica, o varje mening börjar med "in northameeeerica" eller " I do" I am" osv. Dessutom hörs hennes röst genom hela restaurangen o värre blir det när hon dricker vin. Egentligen är det nog synd om Sam för ingen människa kan möjligen tycka om henne, o ja vill vill vill inte vara rude, men hon tar fram DumHanna i mig. DumHanna som bara blänger när hon avbryter för att berätta en intressant historia om northameerica eller bara totalignorerar o inte svarar när Sam pratar om sig själv. Jag står inte ut. Nån borde tala om för henne att hon är skitjobbig. Inte jag, men nån som är kompis med henne.
Jag tror inte att hon har några såna så dumHanna tänker bjuda hem Shelley, James o Marie på söndag o glömma bort Sam, och o hon ändå kommer till gaymaskeraden så tänker dumHanna tappa bort henne i vimlet eller satsa på att vara så högt uppe i det blå att hon inte ens märks.

I övrigt brann min balkong idag.
Bara bordet ifs så de va inte så farligt.

Jag var och åt sushi. Nu är det söndagnatt o jag är ledig tills på onsdag. Jag ska göra viktigheter fram tills dess. Men först ska ja somna i soffan o vänta tills min bartender kommer hem o bäddar ner mej. Gonatt! 

Kommentarer
Postat av: Anna H

åhhh, såna filurer är så jobbiga! akta dig för elden sen också, jag vill ju ha hem dig helskinnad i oktober ju! <3

2011-07-24 @ 22:31:53
URL: http://makemydreams.blogg.se/
Postat av: RockyRoad

Babe, låt inte dumHanna komma fram! o jag håller med föregånge talare att sluta bränna ner saker :)



Skriv mer i bloggen! tack! PUSS

2011-07-25 @ 17:29:27
Postat av: Jeppe

Jag är i northamerica nu. Allt är bättre här så jag förstår Sam. Men jag hatar folk som avbryter. Fuck Sam.

2011-08-19 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0