Tralallaaaaa

Det känns som att ingen läser min blogg längre. Glömmer ni bort mej nu när jag snart kommer hem?? Inte schysst!
Iallafall. Vardagslunket har infunnit sig i australien. Här har man inte ångest på söndagar utan på torsdagar, för fredag o lördag är jobbiga jobbdagar. Vi är förkylda trots värmen o hostar å nyser o spelar playstation. Häromdagen tog Chris med mig till pancake paradise där vi åt all you can eat pancakes och hade det gott, sen träffade jag hans mamma på riktigt för första gången o vi åt teppanyaki o chokladdoppade jordgubbar på max brenner till efterrätt.
Det ser ganska lovande ut att komma hem, jag måste söka lite jobb men samtidigt vill jag inte ha så mycket jobb om det blir något av den här nya grejen, vilket jag hoppas på. Idag är jag iallafall stationerad på biblioteket för att kolla jobb, Hittills har jag kollat facebook, haha!
Nej men hörrni, nu ska ja faktiskt göra lite vettiga saker.

PS. Det finns en dishboy på mitt nya jobb också. Han heter Simon (Saaajjjmon) o är från Frankrike o jag tror att han försöker bjuda ut mej men det fattar inte jag för vi har grava kommunikationsproblem. Häromdagen kom han fram till mig och sa saker.  Jag glodde lite dumt på honom en stund och skrattade lite och sen gick jag. Kocken berättade efteråt att han sa "lets go to the beach you and i and have a party. Hm.

Jag har fått en ny kompis också. Hon heter Shelley, det är bra för Megan o jag ses nästan aldrig.



 PUSS

Kommentarer
Postat av: RockyRoad

babe, ja läser din blogg men du ´måste uppdatera den oftare gullet!! :D

2011-07-13 @ 18:23:50
Postat av: Matilda

Instämmer!



vad är det för "ny grej"? blir nyfiken!

2011-07-13 @ 22:32:04
Postat av: Anna H

jag kan inte annat än hålla med de andra gumman! jag vill veta mer! vad är det för nåt du har på gång i höst, maila om du inte vill säga här!! puss

2011-07-14 @ 11:04:33
URL: http://makemydreams.blogg.se/
Postat av: Hanna

internet e ju så skitdyrt!! Ok Ok jag kanske avslöjar det i nästa inlägg, mahahahah

2011-07-15 @ 05:12:38
Postat av: Jeppe

Dessa diskpojkar är ämnade ett bättre liv. Helt fantastiska!

2011-08-19 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0