Dagens pinsamhet

Ryska chefen bad mig komma in på kontoret idag och jag bad en bön och gick in, alla vet ju vad Dragan har för sej där inne,  Han satte mig på en stol. 

 - Hanna, I got you on camera. Two months ago. You were kissing in the kitchen. The lillte dishboy, little Andy. I dont know how old he is but im not sure Its legal. No kissing in my kitchen, ok? Thats all.

Jävla nyår.  Jag tänkte först ursäkta mej med att jag var full, men sen kom jag på att jag jobbade, så det kunde jag ju inte säga. Efter det bjöd ryska äckliga chefen med mig till stranden. Jag sa nej.


Cougar är tillbaks i huset förresten. Han attackerade en annan hund sa nya ägaren kunde inte ha honom kvar. Nu står han och dregglar i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Jag älskar diskpojken! Han är min hjälte.

2011-04-02 @ 00:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0