Den fjärde heter Sam

Det är lite läskigt ändå hur saker bara kan hända sa där, ta slut sådär helt utan förvarning liksom.
It freaks me out och jag håller i för allt jag kan här borta o sänder alla tankar o all kraft jag har till Anna där hemma. Firade Megans födelsedag på Onyx igår direkt efter jobbet o ja drack säkert 100 vodka redbull for att kvickna till och
Megan blev för full av alla shots och fick gå hem och Steph grät på stranden
Jag antar att det är ett bra ställe att gråta på
men jag kände bara för att försvinna nånstans.

Idag ska vi äntligen lämna in ansökan om lägenheten o sen vill jag till stranden.
Träffade Sam igår och pratade om det här med visum. Jag blev trött på det bara efter en liten stund. Denna byråokrati o alla papper gör mej galen.

Mamma har skaffat en hund. Jag ville döpa honom till Sam. Det ville inte mamma o Sarah sa han heter Zappa o de e ju bra det med. En liten rottis döpt efter rocktexternas kung.

Ansökan är inlämnad och snart kanske vi har en lägenhet här i Broadbeach! Vi firade med sushi och vin på en uteservering i surfers och nu regnar det.
Chris äter majonäs till sin sushi. Och dessutom väljer han sushibitarna med kyckling och skit i. Jag tycker han är konstig men söt när han med ett skratt försöker tvångsmata mej med chickenteriyakisushi med soya och majonäs.



Kommentarer
Postat av: Anna

jag håller tummarna för lägenheten! idag är jag bara tom och lite halvt apatisk så det går framåt...

2011-03-28 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0