Driinks

I torsdas började allvaret o de vanliga livet här i surfers paradise. well, så vanligt som livet kan bli här. Jag hade min första dag på Onyx o de gick bra o lätt o skönt att få cash igen. Blev erbjuden 3 dater o 3 nummer på första dagen. O då jobbade jag dagtid, haha, men de va skoj o va tillbaks o de känns bra att göra något om dagarna.

Här är det fortfarande fruktansvärt varmt, Ja o Michelle gick till Magic mountain en dag, väntade till någon öppnade som skulle in och smet in på hotellet och njöt av deras pooler hela dagen. 
Men nu dröjer det inte, nästa vecka flyttar vi (förhoppningsvis) in i vår nya lägenhet direkt på broadbeach  o då har vi en egen pool! WOOH! 
Igår kom Simone till Onyx o hälsade på, hon har precis kommit till surfers så de va himla skoj,
Ikväll ska vi ha hemmafest, Chris jobbar så ja ska festa me dom som bor här, ska nog inte gå ut dock men vi får se.
Idag när ja solade i trägårn kom en myr-motorväg förbi,. Och myrorna här bits som satan. Dom liksom biter av delar av huden o de förstörde min solstund lite. Well well nuuuu ska ja dricka öl.
Puss fina ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0