What time is it?

Jag vill ha den där lägenheten nu.
Köpa mat o stoppa i ett eget kyskåp. Kläderna i en garderob och skorna i hallen. Badrumsgrejer i en hylla och hemma mitt i Broadbecah och jag kan gå överallt. Idag väntar vi bara på att någon ska ringa och säga att vi kan flytta in. Äntligen börja det här livet här på riktigt. För jag vet ju att det kommer bli så bra och vi båda går och väntar och längtar och hoppas. Förhoppningsvis får vi svar idag.

Igår fick jag en sjuuuk craving efter skogaholmslimpa och leverpastej. Sånt som ja aldig äter hemma, men igår hade ja kunnat göra väldigt mycket för att få en limpmacka. Och idag med. När ni kommer och hälsar på så får ni räkna med att spara plats i väskan o ta med saker till mig.

1. skogaholmslimpa
2. leverpastej
3. knäckebröd
4. svensk ost (typ bebisost)

Ikväll ska jag jobba igen o ja e rätt pepp faktiskt för ja tror att onyx en tisdag är rätt dött. ska öva på att göra den perfekta cappuchinon.



Kommentarer
Postat av: Anna

jag tar gärna med mig det till dig gumman, fast jag har läst att man inte får ta med sig mat till Australien :o

2011-03-29 @ 16:42:10
Postat av: Hank

Precis! Har du inte sett Borderline (typ) Australia?! Dom skjuter en på plats.. (typ)

2011-03-30 @ 15:20:21
Postat av: Hanna

FAN

2011-04-03 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0