22 dagar kvar

Helgen so far har varit mycket bra, trevligt att vara med Zumbafarmor och potatisgratängen blev lite torr för ja glömde den i ugnen men den var rätt ok ändå. Idag joinade lillasyster och trots lite regn och blåst så gick vi till jul på Liseberg med all som hör till. Juleljus, glögg, lussekatter och polkagrisar. Fint! Riktigt fint var det!
Nu har vi sett på Grinchen och jag är sömnig och känner egentligen att jag skulle bara vilja vara själv och sova massor imorrn, men jag vet ju att såfort ja e i studion så kommer de kännas kul.
Ska dela säng med lillasyster inatt. Mys. Skönt att sova brevid någon. Den här bristpånärhetgrejen håller på att göra mig galen.


Vsg för skittrist inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0