27 Och livet i siffror

40 dagar sen vi sa hejdå där vid säkerhetskontrollen på GoldCoast airport. 3 gråa måndagar kvar innan vi ses igen. Den 4e måndagen sitter han på flyget. 8 dagar tills jag gaddar en människa för första gången. 6 dagar kvar tills jag är i studion nästa gång. 1 timme försenad till jobbet idag. Om 8 dagar är vi nere på ton-talen. Då är det inte ens 20 dagar kvar. 7.5 timmar kvar tills jag får gå hem och hälla upp ett bad. 4 sidor i almenackan tills sidan som är full av hjärtan och lycka. 300 saker som jag måste göra på jobbet idag. 2.5 timmar till lunch. 0 inspiration.


Efter ett långt tragglande samtal hittade vi varann igen igår och skrattade tillochmed lite i slutet och han sa att det kändes hoppfullt och jag bestämde mig för att det får vara bra med allt elände nu.
Det måste finnas nån gömma med extra kraft och energi nånstans i mej som jag ska plocka fram nu. Jag har blivit så jävla vilsen i mitt huvud och glömt att jag faktiskt bara vill att vi ska vara bra.

Hur som helst så ska jag gaska upp mig och ba ha så jävla mycket ork typ superwoman. Jag ska få veckan att gå fort och jag tänker inte deppa ett skit till.

God morgon!



Kommentarer
Postat av: Anna H

låter bra gumman!

2011-11-21 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0