39

Jag sa ju att jag inte skulle räkna dagar, men eftersom jag gjorde det igår och siffran blev hemska 40, så är det ju rätt svårt att komma bort från det faktum att idag är det 39 dagar kvar. 39 dagar innan allt blir som det ska igen.

Igår i all deppighet hade jag behövt 40 anledningar till att orka 40 dagar till.
Dag 40 - igår, orkade jag egentligen inte, men klarade det ändå av ren ilska och somnade av ren utmattning.

Idag är det dag 39. Och det har varit en bra dag i studion och med vin och snack med Victor och LindaSara efteråt på Andra lång. Så dag 39's anledning får bli Linda-Sara. Hon klarade 3 månader, och gav lite mer pepp och lite mer ork.


Imorgon är det fredag. Och nej, detta kommer inte bli en deppblogg nu, men att nedräkningen har startat i mitt huvud är ju redan rätt uppenbart och då får det liksom följa med till bloggen. Och det är faktiskt ok att vara lite nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0