Dagens

Dagens tumme upp:
Breaking Dawn var ju helt sjuuuuukt grym! Jumbomenyn med chips och popcorn, Anna och Agnes, kärlek och blodtörst och W.O.W. säger jag bara. Jag är helt till mig.

Dagens tummar ner:
Stormen. Fy fan vad det blåser.
Jag räknade fel. Det är inte alls 21 dagar kvar idag. Det är 22. FAN.


Idag gick jag förbi HM på väg till Åhlens när jag skulle köpa presentpapper. Jag blev 500 kr fattigare på typ 7 minuter. Jag skyller på att jag inte får ligga.
Agnes har legat 3 ggr idag. Anna har varit på romantisk helg med sin kille på hotell. Jag försöker att inte bli för avis utan fokusera på att om 22 (inte 21) dagar så får jag också.

Och då jävlar.

Kommentarer
Postat av: Anna H

ja, snart får du också! pyttelite tid kvar nu!

2011-11-28 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0