Fredag natt

Apropå inget så blev jag hotad med pistol igår kväll på järntorget. Det var lite scary när man tänker på det nu i efterhand men just då var jag full och sur och fick bara nog av hela jävla dagen och sa att näää, nu får det fan vara bra, nu får du väl för fan lägga av. Och sen vände jag och gick.
Och han sköt inte.
Fick lite nog av allt elände på min egen jävla födelsedag och sen  bli hotad till livet av någon jag aldrig sett förut som jag dessutom försökte hjälpa. Nää säger jag bara.

Ikväll har jag idolmyst på kosovovis med Tacos och vin. Och imorrn är min fest och jag känner faktiskt att jag håller på att gaska upp mig.

Hjärtat har fattat. Han har fattat och han gråter och skäms över dumt fyllebeteende och missöfrstånd och överreaktioner och han gråter och hulkar och tror att han har förstört allt.
Jag låter honom tro det i flera timmar av ren jävla princip.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0