Gör om gör rätt

Måndagar är på nåt sätt alltid en liten nystart. Mininyår nästan fast inte lika hypat. Men på måndagar får vi en chans att göra saker bättre, få gjort det vi inte hann få gjort förra veckan och göra om och göra rätt.
Så tänker jag lite inför imorrn, och den nya veckan.
Nu gör jag om, nu gör jag rätt.

Jag tänker lösa den här situationen som uppkom med Fredrikpåjobbet i fredas och se till att inte liknande saker händer igen. Set him straight liksom.
Jag tänker fokusera på tattoo-studion så dagarna går fort.
Och jag tänker inte spendera mer pengar på snygga linnen.
Det är mina nyveckas-löften.

Vilka blir era?

Kommentarer
Postat av: RR

Vi börjar våra nya liv idag ;) <3

2011-11-28 @ 06:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0