Im a sexmachine ready to reload


....eller snarare kanske expload.

Idag tog ett stort gott rejält grepp om Fredrikpåjobbets röv i korridoren.  
Av ren instinkt eller självklarhet för det gör jag ju alltid när jag går brevid hjärtat.

Nu är det  bara såhär dårå att det här var ju inte hjärtat. 
Och jag var på jobbet.
Och de var inte alls helt jävla ok.





Jag skyller på Twilligt. Jag är för svag för halvnakna män i Tv just nu.


Eftersom jag dessutom bara blir dummare och dummare och nånstans tänkte att instinkt kanske stavades instingt (hö hö) och var tvungen att kolla upp det hittade jag detta. Så vsg för info:

Instinkter är nedärvda beteendemönster hos människan och andra djur som beror av ett bestämt stimuli. Enklare ryggradslösa djur styrs i högre grad av instinkter än mer avancerade ryggradsdjur som har större förmåga till inlärning. Behoven hos ett djur av att utföra de beteendemönster som beror av instinker är ofta mycket starka och om ett djur inte kan kan få utlopp för sina instinkter kan det leda till stress.



Ok. Jag är stressad, ryggradslös och frustrerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0