Måndag morgon kl 07.49

Nu sitter jag på ett halvmörkt kontor med en kopp kaffe och vaknar långsamt till liv. Jag sov rätt mycket igår men ändå är jag jättetrött.
Helgen var ifs rätt mycket med IKEA och Roadtrip/flytt med LillDaniel, svenska hits i bilen och 75 felkörningar innan vi kom till Falköping och tillbaks till Göteborg. Lördag morgon med måleri och snickarstuga, flytta möbler och sen vinhäng med Anna och igår stan med Anna och sen till Ikea igen för allt jag hade glömt första vändan. Adde var med och det var helt ok att träffa honom. Kändes ingenting som vanligt men den här gången var inte han heller så mjäkig så det var ju skönt.

Och nu en ny måndag som sagt, fast egentligen vill jag inte alls vara här. Egentligen vill jag ju vara hemma i lägenheten och pyssla, måla krukor och rita.

Igår somnade jag till soffan till Beck, när jag halvsov och halvhörde Persbrant svagt i bakgrunden tänkte jag att
Nu är jag i Sverige igen. Nu är jag hemma.

Kommentarer
Postat av: Anna H

ja du är hemma gumman, och det är underbart!

2011-11-07 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0