Men perfekt. Tack

Dessutom gillar jag inte barnmorskor. Gillar inte den här viärvännerojaesåjävlaförtrolig-grejen. Jag vill ha en barsk opersonlig läkare som knappt tittar på en, håller sej till ämnet och hummar ibland. Ska de va så jävla svårt?
27 år och ändå sitta med en barnmorska som pratar bebisspråk och hur enkelt som helst att förnya ett recept på ppiller blir en viärvännerojagesåjävlaförtrolig-diskussion och prat om snus och kondom och sexuella partners. Vafan liksom jävlar i helvete.

Det spöregnar ute och idag jobbar socialkontoret lång dag med jävla hembesök och skit. Jag vill gräva ner mej alternativt cykla in i en bergvägg.

Tänkte va lite drastisk o ta bort mej från fejjan också.
Men sen tänkte jag att det kanske har varit lite mycket drama idag redan som det är.
Och sen såg jag att min teleräkning redan är uppe i 1600 spänn och det är inte ens den 1 än.


Kan jag få lägga ner nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0