Mentalt breakdown # 2 (och 34 dagar kvar)

Idag när jag stod och väntade på bussen vid en mörk och kall Eketrägata stod jag nära ett par som kramades och höll om varandra i kylan, Han liksom lutade sig ner för han var längre än hon och begravde ansiktet i hennes hals.

Jag tänkte på Chris och hur hans ansikte kommer kännas mot min hals när hans näsa och kinder är vinterkalla och det högg till rejält i hjärtat.

Hela vägen hem hade jag en stor klump i bröstet
för fan, fan, fan, fan vad han saknas mig.


Mentalt breakdown igen alltså och min Tv funkar inte så det blir ingen mysTv idag heller. Anna nu får du komma hem det är alldeles för ensamt.
Svårt att hitta en anledning idag, men jag orkar lite till bara för envishetens skull.

Nu har jag köpt en TV på blocket, gammal tjock TV, med DVD plus skjuts till mej plus bärande hela vägen upp för alla trappor. 250 spänn. Kvinnor kan. eller nåt.  Så nu får Chris laga den fina TVn när han kommer. och tills dess kan den stå och skämmas i ett hörn.
Sådesså!

Kommentarer
Postat av: Anna H

imorrn kommer jag! och va fan, ni har ju inte gjort slut ju, så sluta böla :) <3

2011-11-16 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0