Oh!

Apropå det o ingenting så får jag min födelsedagspresent av Anna på söndag - den bästa tänkbara. Popcorn, Anna&Agnes och TWILLIGHTbiomys!
Twiiiiiiiiillight!
*gör dreggelljudet som ingen annan än hjärtat fattar, men som helt självklart för oss är en precis härmning av Homer när han tänker på mat*



Twillight är kärlek och menlösa Bella och vemärbästvemvemärsnyggastJacobellerEdward och den ständiga diskussionen (som egentligen inte är någon diskussion för alla tycker alltid samma, men den måste ändå has) om att Edward är kontrollerande och att med Jacob får Bella behålla sin familj.

Hursomhelst så berättade jag för Chris igår om bion på söndag, och om att på torsdag kommer Agnes hem till mig för att äta pepparkakor o dricka glögg och se dom första 3 filmerna för dom har hon inte sett (OMG ja vet).

Chris - Does this mean that I dont have to go see it with you?
Jag - Eh. NO.
Chris - And are you gonna ask me alot of questions about the 3 first movies and after I answered most of the questions wrong I'll have to watch all 3 of them a fourth time?
Jag - *skratt* That does sound a bit like me. A little bit
Chris - *skratt*
Jag - But yes. Probably.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0