söndag utan TV och 36 dagar kvar.

Efter en stor hotellfrulle å en lång resa hem e jag nu i tryggt o säkert (förutom postsorterartomten som har flyttat min post från golvet till skrivbordet  medans ja varit borta) förvar hemma igen. Mamma och Jocke kom förbi för att hämta verktyg o färg och vi drack en kopp kaffe och fikade, och nu har jag bestämt att jag ska sluta äta. Typ. Jag har ätit så sjukt mycket de här dagarna så ja e lite äcklad alltså.

Tänkte ha en mysig TVsöndag med mej själv men min TV som fungerade hela dagen har bestämt sej för att strejka igen. Istället satte jag mig och ritade två pinuppor till en kund på tisdag. Ja förresten, kul! Nu blir det två veckor utan dagar i studion. SKIT är vad det är. Dom 2 veckorna betyder alltså socialkontor för hela slanten och kommer gå dödslångsamt.
Och Anna e borta tills på torsdag så de e fan inge kul det heller.
Slut på gnäll nu.


Den 36e anledningen till att orka lite till är att Henke och jag har bestämt att jag, Chris, Annso och Henke ska åka på en Europa-roadtrip några veckor i sommar. Plus Sweden Rock. Det blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0