Tisdag 1 november

Den här söndagsångesten sitter fortfarande i lite, tisdag nu o ja känner mej fortfarande lite låg, lite dämpad och väldigt trött. Det är väl aldrig försent att göra om och göra rätt?
Den här veckan känns tung och jag mår lite halvkass utan att ha en egentlig anledning till det.
Idag efter jobbet ska jag iaf bort och bära möbler, Jocke kommer onsdag eller torsdag och å så blir tapetseringen äntligen klar. Kanske behöver jag bara få lite ordning på livet för att de här lilla ångestklumpen ska försvinna.
Precis som jag satt o skrevkom ett meddelande på min mobil, från Rebecka som verkar ha läst mina tankar.
" skit i verklighetsångest, ny dag med nya möjligheter! Nu kör vi! Wihoo! worst chick ever!"
Och hon har ju så rätt. Som oftast.
Nu gör vi rätt gör om, nu går vi vidare och nu kör vi bara! 


November har ju börjat. Det är alltså inte evighetslånga månader kvar tills Chris kommer och ställer mig tillrätta igen. Nu är det november och han kommer i december. Nästa månad. Nu är det fokus som gäller och båda fötterna på jorden.



Försvinn dumma dej.

Kommentarer
Postat av: RockyRoad

Yes Babe! Nu kickar vi ass hela november! Hurra!! :)

2011-11-02 @ 06:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0