Och sen lite till om Twillight..

Agnes var inte helt omöjlig igår. Hon hittade sin inre tonåring och tillsammans dregglade vi över Edward och fascinerades av vilken svag mjäkig och framförallt dödstråkig brud Bella är och sen tog Jacob av sig tröjan. Lycka! och ja cant wait tills söndag! - Breaking dawn! WOH!



Jag sa en gång när jag hade "medJacobfårhonvarasigsjälv-diskussionen" med Chris att jag skulle aldrig välja bort min familj för kärlek. Sen kom jag på att det var ju precis det jag hade gjort.
Det känns ibland som att man genom det här förhållandet är dömd till att alltid sakna någon. Eller något.

Det gör lite ont att tänka att nu är det hjärtats tur att sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0