Dansa efter min pipa

Ame. Här avslutar ja mitt inlägg med en fråga a la värsta bloggproffs och så får man en enda kommentar (tack för den iallafall ja e inte otacksam!)
Nu kan jag ju kryssa av det i min lista av försök att få lite delaktighet av alla hemliga läsare av min dagbok.

Måndag idag känns som tisdag. Var i studion och sen har jag ritat till gaddningen på onsdag. SOM FÖR ÖVRIGT jag ska göra. Jag ska rita, skissa, klistra på, gadda, torka blod, fråga hur går det?, tvätta och plasta. jag jag jag, me me me.
Jag är inte nervös alls. Bara typ så jag spyr. Lite. Eller nä, Ja e säkert skitgrym. Det känns som en sån sak som ja bara kommer va grym på på en gång. 
Ibland är jag sån. Typ att jag kunde käka med pinnar första gången jag prova. Typ att ja kunde lägga upp en snus me tungan första gången ja prova. Typ att de va de enda ja kommer på men ni fattar.

Ni ska få se sen. Ja kommer lägga upp bilder. Och eftersom ni inte kommenterar så tar jag det som att ni godkänner det. Och när jag lägger upp bilder skriver ni nåt snällt. Capiche?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0