Victory 1.0

Ha! Ba så ni vet så har ja inte deppat på hela dagen, noll drama noll action zero fail.
Istället har jag tvättat, lagat både fisk och korvstroganoff, köpt två julklappar, hittat en ny låt med Joni Mitchell och haft ett myssamtal med hjärtat.
Nu ni! Så här kan vi väl fortsätta va?

Det enda som är idag är lite pengapanik. Chris måste fixa jobb typ pronto.
För det är :
..Jag som vill till Sweden rock
..Överraskning till lillsyrran på gång
..Nån som kan vara jag som har bokat in 3 tider för en sleeve
..Planerat en Europaroadtrip
..Möjligt att Bruce kommer till Sverige
..Isåfall ganska troligt att nästa år blir jävligt bra

Och jag är:
..Pank i stort sett bankrutt o minus på alla håll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0