Äntligen

Imorgon jobbar jag mitt sista skift på restaurangen. Min sista dag som servitris. Jag vet att man aldrig ska säga aldrig, men det gör jag fan ändå. Jag ska aldrig mer jobba som servitris och fy faaan va skönt det ska bli att gå hem imorrn, slänga fula jobbkläder o tådödande jobbskor och bara njuta över att den tiden är över!
Jag har börjat kolla lägenheter också, jag är pepp och redo att åka hem, fast ja kommer va pank o eländig mest hela tiden, men va fan gör det när man har familj o vänner nära?

Fredagnatt och mina fötter dödar mej. aldrig.mer.servitris.

Laxrätten gjorde susen ska jag säga. Jag kanske borde bli kock. Ja bakade tom bröd till det hela också. jajemen. Kommer definitivt inte bli kock dock. Dom verkar så sura.  


PS. Imorrn vill jag ha sol och inga moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0