Det går bra nu!

Dagarna i studion går alltid så fort! Jag lär mig massor och har sååå roligt! Idag valde kunden att ta min tatuering, den vita med skuggor och diamantögon, och Emma gjorde skuggorna från den svartvita "riktiga" dödskallen - särhär blev resultatet:


Jag blev så stolt så jag nästan hoppade upp å ner när han valde min bild, och Emma blev också stolt och bjöd mig på lunch!
Igår efter studion gick jag och Marie Gawell till Kvillebiljarden och drack vin och quizade. Jag var lite kaxig för de var djurochnatur tema o ja e ju grym på djurbajs å sånt, men vi var fullständigt kassa och fick bara 1.5 poäng av 20, men frågorna var ju fan dumihuvet och skoj hade vi ju ändå!

OH! Och så har jag fått lägenhet! En billig tvåa i Majorna /Kungsladugård! Jag har flyt nu!
Så helgen ser ut som följer att på fredag kommer Agnes till mig och Anna för Idolmys och på lördag ska jag och Agnes klä ut oss till slottsspöken och gå på Halloweenfest och på söndag kommer Jocke och mamma för att börja spackla och göra fint min lägenhet och IKEA ska vi också hinna med. Asbra blir det ju!

Läxan till nästa vecka är att börja rita på Fredriks havstatuering. En sjöjungfrupinuppa, en krigarvattuman, ett ankare och ett sjörövarskepp!

Ikväll tog jag och Anna en kvälls promenad i Slottskogen. Jag sparkade löv och njöt av att det luktade höst.






Såhär skriver E på sin blogg:

Förra veckan var på många sätt spännande. På onsdagen var det Hannas första dag. Hanna kommer vara lärling här hos Little Bird varje onsdag och torsdag. Hon har inte tatuerat något än men är grymt duktig på att rita och är en allmänt kul, glad, trevlig tjej. Och dessutom "grym på att diska" som hon själv säger!

WOOOH!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis!!! Blev ju grum på kunden, kul att han valde diamant-ögonen :-)

2011-10-27 @ 22:30:44
Postat av: Hanna

Precis, dom gilla jag med!

2011-10-28 @ 07:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0