Födelsedag snart

Ja nu fyller jag ju faktiskt år snart, och jag har ju varit så duktig och inte handlat nåt på ett år typ, och dessutom blev jag ju blåst på ebay med min ryska horjacka, så jag tyckte att jag var värd att ge mej själv en liten fösseldauspresent. Håller ni inte med? Jag hittade ett par airwairs på blocket för en ynka putte 500ing och det är ju värsta kapet. Så jag slår nog till. Eller, jag har nog redan slagit till rättare sagt.

Dom är säkert bra att gå i när de e halkigt o så.  Så ja, det tänker jag unna mig. Plus lite grejer till min lägenhet från Ikea. Och sen första hyran som jag inte hade räknat med i budjeten. Men efter det är det bra. Efter det ska inte en krona till tas ut från resekontot - utan bara sättas tillbaks igen sakta men säkert. Deal? Nu har jag ju lite dåligt samvete. Det är väl onödigt?

Fredag på kontoret och det firar jag med Rockmusik och en lunch ute med Fredrik.
Snart slutar jag å då e de stantajm med Agnes och fredagsmys med Anna och Agnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0