Time can change me but I cant change time

Efter ett rikigt riktigt dåligt återfall igår känner jag mig bättre. Mer i kontroll och lugnare. Mindre noj och vi har haft bättre samtal. Det ska nog bli bra det här. Det är skönt när jag är i studion, då är jag så intresserad och pepp att jag knappt tänker på det alls.

Första dagen i studion var lugn och handlade mest om att lära känna varandra. Jag fick inte göra så mycket men redan idag fick jag göra mer saker, lära mig om nålarna, röra en tatueringsmaskin för första gången (wohooo!) och skissa en sol åt en kund som blev skitful o såg mer ut som en bläckfisk för jag blev nervös, men oj vad roligt det är och jag är stolt som en barnrumpa när hon presenterar mig som sin lärling och pratar om "när du börjar gadda själv sen".

Det här är så sjukt kul, jag är så sjukt pepp. Jag är på mitt drömjobb, det är precis det här jag vill göra och jag kan inte lära mig tillräckligt fort!

E i studion sa att hon kämpade 1.5 år för att få en lärlingsplats. Jag fick en efter ett mail med mina bilder.

Jag har sån sjuk flyt, (peppar peppar) och allt är lite dimmigt som en dröm och det känns kul att brinna för något igen.

Det kanske är såhär när det är rätt. Då kanske det bara funkar.

När Chris kommer hit kommer allt vara perfekt.


Kommentarer
Postat av: william

Vad tycker du om mina "Fall In Love" foton som jag har tagit:D?

2011-10-20 @ 23:11:52
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0