Totally awsome

Sista dagarna med storebror, Chris o Annso var lika bra dom dom första. Vi åkte till regnskogen på måndagen och strosade där och efter det hade vi världens bästa förfest med singstar - abba och queen och vi sjöng så vackert att man nästan dog. Broadbeach var dött även för en måndag men vi tog några drinkar på Envy och min nya kompis Emma jobbade där och även där hade vi en liten uppvisning av queen. Vi svenskar har nog gjort intryck på Goldcoast denna veckan hahaha. Sen tog vi en taxi till Hollywoods för Henke ville på stripclub. Jag tyckte inte det var så coolt, tills jag hittade en avdelning på clubben med en egen scen och en pole, så jag hade en egen show för Chris och det visar sig att jag var en naturlig stjärna på poledancing, och fick allt en liten egen publik. Nu har jag blå-gröna lår som gör ont som fan, men kul var det!
När vi hade släppt av dem på flygplatsen på tisdagen njöt vi av att ha lägenheten för oss själva och myste hela kvällen.
Denna veckan måste vi göra viktiga saker, typ ersätta alla glas som vi haft sönder, boka matttvätt och städa o sånt. Trist. Men först ska jag laga Chris en grym middag, jag har varit och köpt färsk lax som jag ska ugnsbaka på en bädd av färsk spenat, creme fraish och täcka med parmesan ost, gräslok och örter, och till det blir det potatismos och sex.
hahahahaha!

6 dagar kvar tills jag sitter på flyget!

Kommentarer
Postat av: Anna H

Det låter som att ni har haft det bra :) och ja, jippiiiie!! puss

2011-10-05 @ 12:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0