Söndagsångest - välkommen till Sverige och verkligheten

Det är söndag, jag är bakis och ynklig och tycker att världen är emot mej.

9 anledningar till att det är synd om mig idag:

1. Det finns för mycket möbler i min nya lägenhet. Fula o stora o ja hoppas fan att det finns plats i förrådet.
2. Alla mina vänner blev osams på Flying igår trots att jag var 1700talshora o allt och de blev bara kaos.
3. jag har ingen matlåda tills imorrn och socctanterna kommer titta snett på mej för att jag har med rester av min bakfyllekebabpizza.
4.  Jag har inga pengar och jag kan inte noja över det som jag vill för min nordea dosa ligger i nya lägenheten så ja kan inte se hur eländigt det verkligen är
5. Tapeter är dyra och att tapetsera tar l¨ång tid. Jag vill ju bara att allt ska va klart
6. Jag gjorde mig osams med Chris för ja e dumihuvet o instabil när ja e bakis och nu e vi sams igen men jag vill ha en kram och han är alldeles för långt borta
7. Mina skor är hos Agnes
8. Mina jeans är hos Agnes
9. Fredrik o Filip är på TV. jag hoppas deras nästa show blir "vem kan döda Fredrik och Filip".





6 veckor kvar........

Kommentarer
Postat av: Anna H

jag älskar dig!

2011-10-31 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0