Bad stuff happens to bad people (och elakt skratt)

Kommer ni ihåg den engelska snubben som va manager för Onyx som pratade så jag inte hörde och som kallade mej cunt och var en allmän jävla idiot?
Hörde att han fick sparken, blev av med sin sponsring och nu jobbar som servitör i väntan på att åka hem. MOHAHAHAHA.
å igår fick jag veta att Peter Andres jävla brorsa som är min manager nu har avslutat sitt uppdrag på restaurangen för att han är en dick och ingen lyssnar på honom. MAHAHAHA.

Det känns bra - ända in i maggropen.



Chris blev erbjuden ett sjujävla bra jobb igår. Skitmycket pengar och managerjobb med massa bonusar. Ett årskontrakt. (timing är inte vår grej)
Han tackade nej för han åker hellre till Sverige till mig och blir brevbärare (om han ens har sån tur).
Fattar ni vilken liten gulsklimp jag har här?

Värmeböljan här förresten är sjuk. 29 grader idag i skuggan och det är tekniskt sett fortfarande vinter. Imorrn är det söndag och Chris och jag ska ligga i parken och sen gå på husfest.
WOOOH!

Kommentarer
Postat av: Anna H

fin han verkar din pojke :) det ska bli så roligt att träffa honom!

2011-09-18 @ 12:47:35
URL: http://makemydreams.blogg.se/
Postat av: Hanna

mm jag vet, ska bli kul att ta med honom till Europa. Puss

2011-09-19 @ 07:07:13
Postat av: RoRy

Well, men detta vet vi ju eller hur Hanna? dumma människor händer de dumma saker för, snälla människor höänder de bara snälla saker för ;) puss

2011-09-19 @ 07:15:21
Postat av: Jeppe

Hmm... jag är ganska snäll. Men har större delen av mitt liv lärt mig att dumma människor ofta har en viss förtur. Dock bara kortsiktigt. Nu börjar tjejerna tänka på framtid och familj och helt plötsligt tänker dom att jag kan vara en bra satsning. Vinnare i slutändan - så jävla gött. Lite som dom där filmerna "The revenge of the nerds" eller åka-iväg-på-gräsklipparen i "Can't buy me love och så vidare. Epic.



P.S. Chris verkar hur grym som helst. En romantiker. Det gillar vi.

2011-09-20 @ 10:31:30
Postat av: Hanna

Precis Jeppe! Allt kommer in sinom tid - nu kan du välja o vraka bland töserna som växt upp o tröttnat på badboys! WOOH!

2011-09-21 @ 03:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0