Lite av varje

5 anledningar till att livet just nu är så jävla grymt:

1. Henke är i Australien o kommer till mej på söndag!
2. Chris visade sig ha en grym talang för att marinera och grilla bananaprawns - imponerande som fan då han inte ens äter seafood!
3. Med Henke kommer snus
4.Ritandet idag gick så sjukt bra - hejdå inspirationsdöden!
5. I kylskåpet finns just nu tårta
6. Peter Andres jävla brorsa är ute ur mitt liv och jobbet är nu helt plötsligt en trevlig plats att vistas på!

Okej, det var 6 anledningar men skitesamma.
Igår fyllde Chris lillebror år. Vi bjöd över han och Chris mamma och hade en riktig barbie på aussievis, med räkor, steaks, aussiekorv, salad och vin.
Jag har fortfarande lite svårt för Chris mamma. Lite svårt kanske är fel uttryckt.
Jag tycker att hon är jävulen personifierad.
Det krävs enorm självkontroll för att inte slå en flaska i huvudet på henne när hon går på om hur värdelös Chris är.
Jag blir alldeles kokarg och känner att jag liksom måste rädda honom lite för han gör ju inget själv, tittar ner i bordet med sina fina mandelögon och jag får bita mej i tungan och efteråt när vi är ensamma är jag alldeles ledsen och arg men han är precis som om inget hänt.

Det känns skönt att jag kan vara så säker på att mamma och Jocke kommer vara lätt som en plätt för han att tycka om. För dom är ju grymma.

Pga solbränna typ lite överallt höll jag mig ur solen idag. Vi köpte lite ritgrejer och Chris visade mig ett varuhus som jag helt har missat - som faktiskt hade vettiga kläder och MÄRKEN! Lycka. Jag blev glad av två anledningar. 1. Att Chris inte visat mig det tidigare - för hittils har jag inte brytt mig om att jag är för pank för att shoppa - whitetrashstilen är ändå inget jag vill lägga pengar på.
2. Det finns kanske hopp för surfers att få lite fashon i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0