något luktar bacon

De senaste dagarna har jag insett att jag är tvåfärgad. Jag är Michael Jacksons "black or white", jag är brunsås brun på framsidan av kroppen och bara halvindier på baksidan och igår sken solen utan ett endaste moln så jag tog min bok, min telefon och min handduk och placerade baksidan i solen och sen var det väl inte så mycket mer med det liksom.
Två ån halv timme senare gick jag upp, tog ett dopp och sedan stod det klart för mej att jag bränt arslet av mej. Arslet, låren och ryggen. Jag kunde inte sitta, stå eller ha kläder på mej på hela dagen och Chris skrattade och skrattade åt min illröda smileyröv (från bikinibrallorna som jag dragit upp för att få sol på så mycket av röven som möjligt.)
Idag mår jag lite bättre, det hela var ju faktiskt skitkul och jag har tatt massa bilder på min ända. Idag var det ännu finare väder om möjligt så vi satt på stranden med fötterna i sand och pratade om min egna tatuerarstudio som jag ska öppna sen, när lärlingsperioden är över.
Chris vill bli miljonär. Det är superviktigt för honom. För nån dag sedan kom han hem från jobbet med en massa broschyrer och ett visitkort. Han hade börjat prata med nån över baren som visste hur man kunde bli mijonär och leva på räntan vid 45: Han är väldifgt inställd på detta nu och det är väl bra antar jag. Jag har inget emot att bli rik.
Oh, jag fick jobbet förresten, lyckades prata mej till samma lön som jag hade för 4 år sedan, men för en 75 % tjänst, vilket är helt ok. Jag hade ju helst inte gått tillbaks till socialtjänstjobb men nu när det bara är 3 dagar i veckan - vilket liv liksom 3 dagar i veckan av tråk och resterande 4 dagar tatuerande och helg!!
Inte så illa skulle jag säga.
Jag kommer vara skitpank tills jag får min första lön men nu vet jag ju iaf att jag får en lön så det känns ju bra. Nu kan jag börja planera julklappar och nya underkläder! Ja ska va jävligt het när ja hämtar min baby från flyget i december!


Kommentarer
Postat av: RockyRoad!

GRYMT BABE!! du är bäst ;) PUSS

2011-09-15 @ 19:42:16
Postat av: Anna H

se där, det ordnade sig! What's ment to be liksom :) snart kommer du!!! puss

2011-09-16 @ 06:06:43
Postat av: Jeppe

Du klarar ju allt. Det är nästan lite knäckande. Smittar du av din förmåga att få som du vill på Chris så tänker jag hänga jävligt mycket med er. Har alltid trott att jag gillar miljonärer.

2011-09-20 @ 10:26:28
Postat av: Hanna

min förmåga att få som jag vill - mahahahhaha. den är bra, jag håller med dej. Och jag tror att jag kommer passa som miljonär!

2011-09-21 @ 03:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0