Att leva som schizo.

Härliga ljuva PMS.
Pendlar mellan
Att vilja ge upp tatuerandet och livet i stort för att allt är så jävla jobbigt och jag kan inte allt perfekt på en gång, hets-smsa chefen och ba: hjälp jag är kass och sen lugna mej lite när jag får ett peppmess tillbaks som säger att jag är bra
Till att ha vredens vrede, genom hela kroppen på socjobbet och vilja lägga mej på backen o ba slå nävar i golvet o skrika som en bebis alternativt gå hem
Till att känna oerhört behov av att styra upp saker. Mitt liv. Andras liv, skriva listor. Ringa mamma och styra upp lite, ge lite goda råd om förhållandeissues, få Jocke att börja gå ner i vikt, skriva några listor till
Till att känna att fan va synd det är om mig som alltid måste styra upp allting för alla hela jävla tiden
Till att prata av mej med bästa Felicia o inse att ja e sjuk i huvvet just nu och måste sluta vara uppe i alla andras saker och sköta mig själv
Till att ha gjort en snygg tatuering, sitta i soffan med te och käka skorpor och tycka att livet är rätt gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0