Livsplan CHECK!

Familjemötet i tisdags gick av stapeln som planerat, även om det var tungt i bröstet efter Zappa. Vi köpte asstor burk med godis, hyrde två filmer och lagade fancymeat som belöning när mötet var avklarat.

Följande bestämdes:

* Om vi ska flytta - när sker det?
- Tidigast september 2013. (många olika anledningar ex. tatuerandet, Storebrors bebbe och dineros)

* När börjar vi spara till biljetter?
- Januari 2012.

* Vad vill vi göra innan dess? (ex se Europa osv)
- Åka till Stockholm (huvudstaden ska ju ändå ses även om den e trist i min mening), Weekend i Europa nånstans (Italien?), åka skidor/snowboard (Hjärtats punkt inte min, (jag hatar snö) OBS)

* När börjar vi göra pappersarbete för visum?
-ASAP. Typ nästa vecka. In fact ska jag skriva in det i almenackan nu direkt

* Hur ska tiden fram till dess spenderas (ha kul eller Hjärtat bara jobba och hur kombinera?)
- 1. Prata med Hardrock om mindre timmar 2. Kolla efter andra jobb. 3. Säga upp sig

Vi bestämde även att om vi åker till Australien så stannar vi på nån strand nånstans och hånglar o har semester i några veckor. Göttit va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0