SkitSverige

När vi var och handlade mat häromdagen och hjärtat stod och luktade på olika duschcremer (jag läste nånstans att man för att hålla kärleken och spänningen vid liv ska ha olika duschcremer så man inte luktar lika haha) och jag stod på andra sidan hyllan och luktade på mina så blev Chris knuffad av nån jävla idiot.
Han tappade det lite och jag försökte lugna honom med att idioten bara var en dum idiot och att det inte var något att bry sig om, han vara bara svensk helt enkelt.
Men sen när jag stod i kön för att betala såg hur idiotknuffaren såg ut så förstod jag att det var inte därför. Hjärtat fick ingen knuff av svensk "jagvillförbihet". Han fick en knuff för att han ser ut som en blatte.

Äckelsverige. Skäms på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0