Days in paradise

Häromdagen när jag kände att: Jo vi flyttar nog till Australien sen, när jag är klar här, när brorsbebis är född och lite större, när jag har tatuerat mer, när jag hade dealat klart med mig själv så började jag deala med hjärtat.
"Do you promise we will go to the beach EVERYDAY?"
- Every Day.
"Do you promise well have a car and go for drives to sizzlers and KFC and nightdrives?"
- Of course beautiful.

Och så höll det på. Jag ville på något sätt försäkra mig om att det jag gillade med Australien skulle finnas kvar och det jag inte gillade skulle jobbas bort. Som att sitta ensam om kvällarna när hjärtat jobbade eller att jobba som servitris.
Ytterligare ett litet sätt att få till en början till en liten plan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0