Måndag och en sån där dag till

Vad som har hänt och händer i korthet.

* Hjärtat fick helt superlätt igenom att få jobba mindre kvällar på Hardrock. Vi som vässat knogar och förberett värsta bråk. Helt lätt och plätt och nu ses vi snart mer. WIN!

* Jävligt trevligt hos Agnes i lördags, uppdatering med LillHanna, och discodans och kaffedrinkar på Yaki-Da.

* Min pappa, alltså riktiga pappa, kommer i helgen. Han mailade och frågade om han skulle få audiens och efter lite googlande fattade jag att han vill ses.
Jag drar slutsatsen att 1. Han måste va döende eller 2. Han har blivit svag och klen med åldern och insett att han inte känner sina barn.
Oavsett. Nervöst, för det är såklart helt upp till mig att roa han och hans psycho-fru. Vad ska vi göra? Sitta hemma i awkward tystnad? Gå på museum i awkward tystnad? Kolla på älgar i Slottskogen i awkward tystnad?
Hjälp.

Nu ska jag åka till studion börja med hjärtats sleeve, det blir musiktema. Jag har lite såndära andradagensbakisångest och känner att jag är lite dålig på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0