Livet

Jag överlevde första jobbveckan. Mer än så faktiskt, allt jag hade oroat mig så för gick väldigt enkelt och det tog bara några timmar innan ångesten var borta. Undrar om det här med nojet beror på åldern? Kan inte minnas att jag oroat mig såhär för banala småsaker innan. Hursomhelst så var "att faca sin fear" som vanligt väldigt effektivt och idag är det måndag igen, en hel vecka senare. Förutom jobb fick jag också gjort massa roliga saker förra veckan, exempelvis vin och näravänprat med Matilda, Alice Cooper på Liseberg och Felicias födelsedagsfest med Sangria och M2.

Och jag har kommit på flera smarta saker
som att jag (som är så humörstyrd och bokar in saker som jag sen när dagen kommer inte känner för och lämnar istället återbud och nojar över det, för att jag vet att det hade blivit roligt egentligen ) ska sluta boka av eller boka alls, och har jag bokat något så tänker jag pallra mej dit. Och att jag ska sluta oroa mej och noja över banala skitsaker och stora livssaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0