Dag 6. Min dag (igår)

Söndagar är min absoluta favvodag. Igår vaknade jag upp nästan helt av mig själv runt halv 11, väckte lillasyster som sov i vardagsrummet och åt rostmackor med salami. Sen tyckte hjärtat att lillasyster och jag skulle ha one-on-one tid så vi åkte in till stan, provade ringar På Gina tricot, köpte ringar och fikade i väntan på tåget.
Mitt i fikan gick brandlarmet och precis som i en zombiefilm ropade högtalarna ut: Attention please, evacuate the area immediately! och vi fick inte ens dricka upp kaffet utan fick hitta en väg ut fort, och precis som i en zombiefilm var det vakter överallt och branddörrarna slogs igen framför oss. 
Jag vet inte om det var nån brand men lillasyster kom på tåget iallafall och jag åkte hem, myste ner mig i soffan och kollade på The dog Whisperer och Grand Torino med hjärtat medan vi åt upp godiset som var över från lördagen och pratade om att vi båda gärna skulle vilja ha en hund som var halft varg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0